Google+

Kontakt

CARTEC K.Wiśniewski B.Nowak spółka jawna

ul. Zbożowa 10b
40-657 Katowice


tel:
32 203 03 13
32 252 01 72

email:
info@cartec-polska.pl, biuro@cartec-polska.pl, cartec@cartec-polska.pl

Geometria samochodowa firmy John Bean typ V2400

geometrie samochodowe

posiada certyfikat ITS

John Bean V2400

John Bean to geometria samochodowa przeznaczona dla wyposażenia warsztatów samochodowych, stacji obsługi ASO oraz Stacji Kontroli Pojazdów. Posiada certyfikat ITS. Model V2400 jest  urządzeniem gdzie zainstalowane zostało highendowe oprogramowanie w wersji GOLD. Poza funkcjami dostępnymi w oprogramowaniu GOLD ( wersja dla geometrii V2300 ) otrzymujemy dodatkowo innowacyjne opcje oprogramowania. W modelu V2400 otrzymujemy także możliwość wyboru pomiędzy standardowymi uchwytami AC200 montowanymi na obręczy koła, a uchwytami AC 400 które montujemy bezpośrednio na oponę pojazdu.

geometria samochodowa John Bean V2400

 

Jakość i przemyślane rozwiązania

John Bean model V2400 - to topowy model geometrii z serii produktów V ,który cechuje precyzja wykonania, przemyślane rozwiązania i solidność jakiej oczekujmy od produktu najwyższej klasy. Posiada przemyślaną i nowoczesną szafkę sterującą z mini komputerem, drukarką, monitorem. Na szafce zamontowane zostały sprytne uchwyty na lekkie targety AC400 zabezpieczające je przed uszkodzeniami mechanicznymi i ułatwiające dostęp do nich. Na szafce zainstalowano monitor obrazujący przebieg badania oraz głośniki sygnalizujące przebieg badania geometrii. Szafka wyposażona została w kółka przestawne z blokadą pozycji. Kamery zamontowane są na solidnej lekkiej aluminiowej ramie odpornej na uszkodzenia i łatwej do jej przemieszczania.

geometria warsztatowa John Bean V2400

 

Oprogramowanie Pro42 w wersji PLATINUM

Geometria samochodowa z najnowszej serii produktów John Bean V2400 charakteryzuje się bezkompromisową dokładnością i najwyższą jakością wykonania. Rozbudowana i aktualna baza danych pojazdów czy funkcjonalne i intuicyjne oprogramowanie zapewnia dużą szybkość w wykonywaniu pomiarów i regulacji. Do każdej wybranej marki pojazdów można uruchomić film instruktażowy przebiegu regulacji ,który został zaimplementowany w oprogramowanie sterujące.

Funkcje wyróżniające geometrię V2400 z oprogramowanie Platinum:

  • Możliwość importowania i eksportowania baz danych użytkownika
  • Funkcja zarządzania serwisem
  • Automatyczne śledzenie wysokości (położenia) tarcz pasywnych (samochodu)
  • VSA (Vehicle Sensitive Alignmen) – pomiar ważnych parametrów z pominięciem niewymagalnych
  • Pomiar i diagnostyka niesymetryczności układu kierowniczego
  • Zaawansowany pomiar wysokości zawieszenia (za pomocą dodatkowej tarczy)

  • Graficzna prezentacja wyprzedzenia i pochylenia osi zwrotnicy oraz promienia zataczania
  • Pro Ackerman – zaawansowana diagnostyka układu kierowniczego

geometria samochodowa warsztatowa John Bean V2400

 

Standard wyposażenia wersji John Bean V2400

TIP(target imaging pointer) Standardowe wyposażenie urządzenia V2400 -  dodatkowy target/ekran refleksyjny do pomiaru wysokości zawieszenia min w samochodach  koncernu VW.

V2400 

Technologia pomiaru 3D

Pomiar 3D (trójwymiarowy) zmniejsza przestrzeń niezbędną do dokonania badania, skraca czas badania do 5 min. Jest to najbardziej zaawansowany technologicznie system pomiarowy.

 

Przebieg pomiaru geometrii

Pomiar polega na precyzyjnym wyznaczeniu osi obrotu wszystkich kół w przestrzeni (model trójwymiarowy), z dodatkowym określeniem osi skrętu kół przedniej osi. Dzięki tworzeniu modelu przestrzennego, pomiar ulega znacznemu skróceniu i uproszczeniu – na koła zakłada się głowice ekranowe, przetacza pojazd o ok. 30 cm do przodu i do tyłu. Po wykonaniu tych czynności uzyskujemy parametry geometrii pojazdu, za wyjątkiem kąta skrętu kół, kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i kąta pochylenia sworznia zwrotnicy. Te wymiary wymagają skręcenia kół przednich na obrotnicach.

Skrócenie czasu pomiaru wynika głównie z braku konieczności kompensacji bicia każdego z kół, jak również z prostej obsługi programu komputerowego, który sekwencyjnie prowadzi obsługującego przez poszczególne fazy pomiaru. Wynik pokazywany jest na monitorze w formie liczbowej oraz graficznej. Dodatkowo w trakcie badania można w każdej chwili skorzystać z pomocy on – line dla każdego z mierzonych parametrów. Ponadto ogromnym ułatwieniem dla obsługujących jest fakt, że pomiędzy ekranami, kamerami i jednostką centralną nie ma żadnych połączeń kablowych – jest to prawdziwy system bezprzewodowy.

Najważniejszymi elementami geometrii kół John Bean V2400 jest zastosowanie stałych kamer (poza pojazdem) o wysokiej rozdzielczości, które generują sygnał przekazywany do głowic ekranowych zamontowanych na kołach pojazdu. Odbity od tych ekranów sygnał powraca do komputera, który dzięki oprogramowaniu oblicza i tworzy przestrzenny (3D) model położenia każdego z kół. Ten obraz jest z kolei przetwarzany na wartości parametrów geometrycznych, tzn.:

  • zbieżność całkowita kół przedniej i tylnej osi,
  • zbieżność połówkowa przedniej i tylnej osi,
  • kąt wyprzedzania sworzni zwrotnicy,
  • kąt pochylenia sworzni zwrotnicy,
  • sumaryczny kąt pochylenia koła i pochylenia sworznia zwrotnicy,
  • kąt skrętu kół i różnica kątów skrętu,
  • przesunięcie kół (przód i tył),
  • kąt geometryczny osi jazdy,
  • różnica zbieżności połówkowych,
  • różnica kątów pochylenia koła,
  • różnica kątów wyprzedzenia sworzni zwrotnicy.

Łatwa adaptacja urządzenia do stanowiska pomiarowego - kanał, podnośnik

Geometria John Bean V2400 dzięki swojej kopmaktowej konstrukcji daje możliwość wykorzystania jej potencjału na stacjach kontroli pojazdów ( certyfikat ITS) oraz warsztatach samochodowych. Występuje w wesji kanałowej oraz w wersji na podnośnik, dźwignik. Obie wersje mogą zostać zabudowane na mobilnej platformie tzw krzyżaku umożliwiające przejazd urządzenia pomiarowego w dowolne miejsce, a rozstaw jest na tyle szeroki że umożliwia nam wjazd na kanał pomiarowy. Wersja na podnośnik umieszczona jest na pionowej belce z eletrycznym podnoszeniem kamer za pomocą pilota lub klawiatury na dogodną wysokość.

Uniwersalny i dokładny system pomiarowy

  • Kamery o wysokiej rozdzielczości zapewniają dokładny pomiar ,który wyświetlany jest na bieżąco tak jak i dane diagnostyczne.
  • Pasywne przednie i tylnie targety XD zapewniają trwałość z powodu braku elementów elektronicznych ,które mogą się uszkodzić
  • Ekrany refleksyjne XD i uchwyty AC400 są lekkie, wytrzymałe i odporne na uderzenia

Uniwersalne uchwyty na koła AC400 szybkie i proste w użyciu

  • Samocentrująca konstrukcja pozwalająca na dokładny pomiar wymiarów pojazdu
  • Uchwyty AC400 montuje się bezpośrednio na oponę
  • Montaż na oponę ułatwia pracę obsługi i do minimum ogranicza czas poświęcony na zamontowanie targetów
  • Dostępne akcesoria pozwalające na obsługę większych kół

 

Zobacz jak działają uchwyty John Bean AC400

 

Funckje zwiększające wydajność

  • Pomiar szerokości i rozstawu osi pojazdu
  • Indywidualny pomiar przesunięcia osi kół i nierównoległości osi kół
  • Funkcja EZ-TOE* w celu regulacji bez używania blokady koła kierownicy
  • Przewodnik w regulacjach pojedyńczego drążka, drążka poprzecznego i kołyski silnika
  • Możliwość zastosowania dodatkowych monitorów poprawiających komfort pracy obsługi ( zabudowa np w kanale, ścianie )
  • Możliwość zastosowania tabletu w łączności bezprzewodowej z geometrią dając obsłudze całkowitą swobodę ruchów i podglądu przebiegu badania z każdego miejsca stanowiska kontrolnego

 

Film instruktażowy, który trzeba zobaczyć    

      

 

Porównanie wersji oprogramowania geometrii modeli geometrii:  V2200, V2300 i V3400

Model,

Wersja oprogramowania

V2200

Silver

(certyfikat ITS umożliwia wykorzystanie urządzenia na SKP)

V2300

Gold

(certyfikat ITS umożliwia wykorzystanie urządzenia na SKP)

V3400

Platinum

Możliwość ustawienia ekranu startowego

TAK

TAK

TAK

Możliwość ustawiania własnych procedur (kreatorów) pomiarowych

TAK

TAK

TAK

Logowanie użytkownika – zabezpieczenie hasłem

TAK

TAK

TAK

Możliwość drukowania własnych raportów i formularzy inspekcji

TAK

TAK

TAK

Diagnozowanie zachowania dynamicznego pojazdu

TAK

TAK

TAK

Procedura szybkiego pomiaru i regulacji

TAK

TAK

TAK

Pomiar pochylenia koła przy zerowej zbieżności (wymóg Mercedesa)

TAK

TAK

TAK

EZ-Toe – możliwość regulacji zbieżności przy skręconych kołach

TAK

TAK

TAK

Pomiar podstawowych wymiarów zawieszenia

TAK

TAK

TAK

Pomiar krzywej zbieżności (wymóg VW i Audi)

TAK

TAK

TAK

Automatycznie przypomnienie aby wykonać pomiar wysokości zawieszenia

TAK

TAK

TAK

Programy regulacyjne dla różnych typów zawieszeń

TAK

TAK

TAK

Procedury pomiarowe OEM (zgodne z wymaganiami danego producenta)

 

TAK

TAK

Współpraca z inklinometrem Romes

 

TAK

TAK

Pomiar zaawansowanych wymiarów zawieszenia w czasie przetaczania:

przekątnych pojazdu, rozstawu kół, rozstawu osi, przesunięcia kół względem, przesunięcia osi, wylicza różnice jeżeli są w zmierzonych parametrach

 

TAK

TAK

Pomiar średnicy kół podczas przetaczania samochodu

 

TAK

TAK

Obliczanie prędkości obrotowych każdego koła osobno

 

TAK

TAK

Szybka kontrola czy są założone właściwe koła

 

TAK

TAK

Możliwość pomiarów i regulacji przy zdjętych kołach(wymagany dodatkowy adapter)

 

TAK

TAK

*Możliwość importowania i eksportowania baz danych użytkownika

   

TAK

Funkcja zarządzania serwisem

   

TAK

Automatyczne śledzenie wysokości (położenia) tarcz pasywnych (samochodu)

   

TAK

VSA (Vehicle Sensitive Alignmen) – pomiar ważnych parametrów z pominięciem niewymagalnych

   

TAK

Pomiar i diagnostyka niesymetryczności układu kierowniczego

   

TAK

Zaawansowany pomiar wysokości zawieszenia

(za pomocą dodatkowej tarczy)

Graficzna prezentacja wyprzedzenia i pochylenia osi zwrotnicy

oraz promienia zataczania

   

TAK

Pro Ackerman – zaawansowana diagnostyka układu kierowniczego

   

TAK

Opcje dodatkowe

Najazdy z obrotnicami oraz płytami odprężnymi - idelane do każdego modelu geometrii

geometrie samochodowe

Najazdy wraz z obrotnicami i płytami odpężnymi przeznaczone są dla warsztatów samochodowych kontrolujących i ustawiających geometrię kół. Są dodatkowym wyposażeniem geometrii oferowanych przez naszą firmę Cartec do obsługi na kanale przeglądowym.

najazdy do geometrii
 
Zobacz produkt
PDF

 

Tylne płyty odprężne - idelane do każdego modelu geometrii

geometrie samochodowe

Tylne płyty odprężne to dodatkowe wyposażenie stanowiska do kontroli ustawienia kół pojazdów  samochodowych. Idealnie współpracują z geometriamii oferowanymi przez naszą firmę.

 
Zobacz produkt
PDF

Sprzedaż, serwis obsługa

Informacje na temat produktu:

tel. 32/2030313 wewn 112 lub 0660 413 087

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zapytanie ofertowe: wyśli zapytanie ofertowe

Nasza firma Cartec z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze, wyposażeniu warsztatów samochodowych oprócz wyposażenia oferuje Państwu własny, wyspecjalizowany serwis Cartec oraz zaplecze części zamiennych. Gwarantujemy tym samym długoletnią i niezawodną pracę zakupionych u nas urządzeń oraz bieżące aktualizacje oprogramowania, bazy pojazdów do urządzeń warsztatowych.

 



SnapOn
John Bean
Pro-Cut


Powered by Cartec. Design by: theme joomla 2.5  Valid XHTML and CSS.

Dane osobowe w CARTEC K.Wiśniewski, B.Nowak Spółka Jawna są przetwarzane w bezpieczny i chroniony sposób. W CARTEC K.Wiśniewski, B.Nowak Spółka Jawna dokładamy wszelkich starań, aby upewnić się, że wszelkie systemy informatyczne budowane, integrowane, nabywane czy ogólnie używane w CARTEC K.Wiśniewski, B.Nowak Spółka Jawna są zgodne z zasadą poszanowania prywatności od samego początku w celu maksymalizacji bezpieczeństwa oraz zabezpieczenia przetwarzania danych osobowych.. Ograniczamy dostęp do danych osobowych wyłącznie do tych osób, które potrzebują do nich dostępu. Dla pracowników zajmujących się przetwarzaniem danych osobowych w CARTEC K.Wiśniewski, B.Nowak Spółka Jawna dostępne są wytyczne, polityki i szkolenia. Osoby te posiadają stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy do przetwarzania danych angażujemy podmiot przetwarzający, bardzo dokładnie oceniamy partnerów biznesowych, którym przekazujemy Twoje dane, aby upewnić się, że przestrzegają oni obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych. Ponadto, aby wdrożyć normy przetwarzania danych, CARTEC K.Wiśniewski, B.Nowak Spółka Jawna prosi partnerów biznesowych – którzy działają w charakterze Podmiotów Przetwarzających, podczas gdy CARTEC K.Wiśniewski, B.Nowak Spółka Jawna działa w charakterze Administratora – o podpisanie umów powierzenia przetwarzania danych z CARTEC K.Wiśniewski, B.Nowak Spółka Jawna. W ten sposób podmiot przetwarzający podpisuje wiążącą umowę i zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo i ochronę praktyk informacyjnych. Dane osobowe nie są przetwarzane dłużej niż jest to konieczne. Polityka cookies.